
Vandaag erg veel gedaan. Met doppinda mijn profiel veranderd. En ik ben ingewijd in Flickr. Ik vond het moeilijk om een onderwerp te verzinnen om over te vertellen in mijn blog. Maar al pratend met doppinda kwam Samos naar boven. Toen nog een foto kiezen, want er zijn zoveel mooie foto's, maar uiteindelijk is het gelukt. Bij ding 7 aangekomen. Het verder ontdekken van Flickr. Ik vind het erg moeilijk. Al die verwijzingen zijn vaak in het engels. En zijn ze in het nederlands, dan kan ik klikken wat ik wil, maar gebeurt er niks. Of er verschijnt bovenaan een regel : Gaat het langzaam, probeer dan ..... Het gaat dan inderdaad erg langzaam, te langzaam, maar als ik daar dan weer op klik, gebeurt er ook niks. Dus dacht ik, dan maar weer een foto via Flickr, zoals ding 6 op dit berichtje invoegen en zowaar een rode alfa ingevoegd. Dit vind ik erg leuk. Ik denk dat je voor de bibliotheek zo een mooi programma kan maken met foto's van bijv. tentoonstellingen, allerlei activiteiten, lezingen en theater. Interessant. Mijn coach is nu een aantal dagen vrij, maar ik ga volgende week wel aan haar vragen om wat meer informatie. Maar eerst ga ik van de week zelf nog het een en ander proberen.

2 opmerkingen:
Hoi Ozzy,
Je coach is helemaal trots op je. Volgens mij krijg je er steeds meer plezier in en ook al ben ik de rest van de week vrij, ik zit de komende dagen thuis echt wel achter of voor de computer dus mailen kan in ieder geval als er nog iets is.
Hallo Ozzy,
Veel websites zijn inderdaad in het Engels en een trage computer helpt dan niet echt. Maar één van de website wijst voor zich namelijk Spell with Flickr. Als je op deze site in de witte balk een woord intikt en op 'spell' klikt dan krijg je leuke foto's met allemaal letters. Deze foto's kan je met de code onderaan de pagina in je blog plakken. Probeer het eens!
Een reactie posten