naar Flickr en het bewerken van foto's. We hebben van een foto een puzzel gemaakt. Ik vind het jammer dat smiley face toch weg is. Ga ik toch nog een keer proberen.Gisteren heb ik die vlag met groetjes uit Hilversum op mijn blog gezet en eigenlijk hoort dat natuurlijk ook bij ding 8. Ik heb gestoeid met Picnik en met Adobe Photoshop Express. Het is allemaal zo mooi en kleurrijk en ook bewerkelijk. Nog steeds heel jammer dat het allemaal in het engels is. Nu ga ik eens nadenken over ding 9.

5 opmerkingen:
jeetje ozzy, wat ben jij al ver en wat een leuke uitgebreide blogberichten schrijf je.
je gaat goed joh !
Hé Ozzy,
goed gelukt, die puzzel en leuk verhaaltje erbij
Hoi ozzy, pluimpje hoor!
Leuke puzzelfoto Ozzy! Ben jij dat op een verlaten bospad?
Een reactie posten