donderdag 16 oktober 2008

week 2 - 16-10-08

Volgens mij is het allemaal gelukt op Netvibes. Bedankt trouwens voor de sympathieke reacties op mijn stukjes tekst. Ik heb allerlei rss feeds op Netvibes gezet, nu nog lezen. Alleen bij de opdracht wat betreft NLBiblioblogs wilde ik zowel biblioblogs als bibliotheekblogs erop zetten, maar bij het klikken op het bibliotheekblogs rss-icoontje gebeurde er niks. Dat ga ik nog een andere keer even proberen. Nu ga ik naar ding 5. Daar zit ook nog veel werk in, dus ik ga hier gauw mee aan de slag.

3 opmerkingen:

Ineke Kielema zei

Hallo Ozzy,
Soms doet een rss feed het gewoon niet, dan zit er een fout in Gewoon later nog eens proberen.

Unknown zei

Hallo Ozzy,

Als je op een rss icoontje hebt geklikt dan krijg je de inhoud van de RSS feed in een 'kale' opmaak te zien. Het URL (internetadres) van deze pagina moet je kopieren en om vervolgens toe te kunnen voegen aan je Netvibes. Dit doe je dan in je eigen Netvibes account bij 'inhoud toevoegen'.

Kia zei

Hallo Ozzy,
Leuke foto van hond Ozzy.
Groetjes Kia