dinsdag 28 oktober 2008

week 4 - ding 8

Het is nu dinsdag en met doppinda nog even gekeken naar Flickr en het bewerken van foto's. We hebben van een foto een puzzel gemaakt. Ik vind het jammer dat smiley face toch weg is. Ga ik toch nog een keer proberen.
Gisteren heb ik die vlag met groetjes uit Hilversum op mijn blog gezet en eigenlijk hoort dat natuurlijk ook bij ding 8. Ik heb gestoeid met Picnik en met Adobe Photoshop Express. Het is allemaal zo mooi en kleurrijk en ook bewerkelijk. Nog steeds heel jammer dat het allemaal in het engels is. Nu ga ik eens nadenken over ding 9.


5 opmerkingen:

marja zei

jeetje ozzy, wat ben jij al ver en wat een leuke uitgebreide blogberichten schrijf je.

Unknown zei

je gaat goed joh !

Ineke Kielema zei

Hé Ozzy,
goed gelukt, die puzzel en leuk verhaaltje erbij

Orchidee zei

Hoi ozzy, pluimpje hoor!

Unknown zei

Leuke puzzelfoto Ozzy! Ben jij dat op een verlaten bospad?